תפריט סגור

פתיחת סתימה בכיור

פתיחת סתימה בכיור 24 שעות ביממה במחירים מיוחדים
הכיורים שלך עובדים קשה מאוד! הם קולטים את כל הנוזלים המגיעים מהברז אך לא רק – מכיוון שאנחנו שוטפים כלים, פירות וירקות, שמן, את הידיים שלנו וכו' הם גם קולטים המון לכלוך אשר מצטבר עם הזמן ויוצר סתימות גועליות. האינסטלטורים שלנו זמינים עבורך בכל שעה מהיום ויכולים לבצע פתיחת סתימות במהירות, ביעילות ובמחירים אטרקטיביים במיוחד!

פתיחת סתימה בכיור – שירות 24 שעות ביממה

אצלנו ניתן להזמין אינסטלטור מומחה במחיר אטרקטיבי – פתיחת סתימה בכיור מחיר החל מ 350 ₪
צוות אינסטלטורס נמצאים כאן בשבילכם
על מנת לספק לכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בתחום האינסטלציה

ניתן
להזמין שירות פתיחת סתימות בכיור וטיפול מקצועי בבעיה להיום!

להזמנת מומחה לפתיחת סתימה בכיור חייגו: 050-830-3889

פתיחת סתימה בכיור
פתיחת סתימות בכיור בעצמך

אנחנו מודים – לא תמיד צריך להזמין אינסטלטור כשהכיור נסתם. רוב הפעמים ניתן לפתוח את הכיור בכמה צעדים פשוטים, ללא ידע מוקדם או ציוד מיוחד. רוצה לנסות לפתוח את הסתימה בכיור בעצמך? הנה המדריך המלא שיעזור לך להשלים את המשימה בהצלחה!

איך לזהות שהכיור אוטוטו נסתם?

הסממן הראשון שהכיור שלך עומד להיסתם הוא מים שיורדים לאט בצנרת. המים אמורים לזרום חופשי ובמהירות יחסית במורד הצנרת שלך אך אם חווית האטה בניקוז, ככל הנראה שמשהו חוסם את הנוזלים האלו ויש לטפל בו במהירות.

שלב ראשון – ניקוי פתח הניקוז של הכיור

רגע לפני שרצים לפתרונות הכוללים תכשירים כימיים, פירוק או החלפה של הסיפון, ניתן להעביר חוטר בפתחי הניקוז של הכיור כדי לשחרר את הסתימה. כל מה שצריך לעשות הוא לקחת קולב בגדים פשוט מברזל, ליישר את הוו שלו ולנעוץ את החלק הזה בפתחים השונים. לאחר שסיימת להעביר את החוטר יש לשפוך מים לכיור ולבדוק את זרימת המים. במידה והכיור לא נפתח, יש לעבור לשלב הבא.

פתיחת סתימה בכיור באמצעות פומפה

הפומפה הידועה היא כלי פשוט אך עוצמתי במיוחד שיכול לפתוח סתימות במהירות וביעילות. יש לוודא שהפומפה מתאימה לכיורים ולא לאסלות ולמלא מעט מים חמים בכיור. לאחר מכן יש להצמיד את הפומפה לפתחי הניקוז ולפמפם כדי ליצור וואקום שדוחק את הלכלוך הלאה במורד הצינור ובעצם פותח את הסתימה. לא עבד? קדימה לשלב הבא.

פתיחת סתימה בכיור על ידי ניקוי הסיפון

החלק המוזר שמורכב בין הכיור שלך לביוב הוא הסיפון שתפקידו למנוע מפסולת להגיע לצנרת הביוב ומהצד השני למנוע מריחות הביוב לעלות לכיור שלך. אפשר בהחלט לנקות את הסיפון באמצעים ביתיים וזו הדרך הנכונה לעשות את זה:

  1. יש להניח דלי מים מתחת לסיפון כדי למנוע מצב בו המים יזרמו חופשי מתחת לכיור שלך.
  2. יד אחת צריכה לאחוז בחלק העליון של הסיפון ואילו היד השנייה צריכה לסובב את חלקו התחתון של הסיפון נגד כיוון השעון כדי לפרק אותו מהסיפון. ככל הנראה שבעת הפתיחה של הסיפון יזרמו המון מים אבל בדיוק בגלל זה הנחת דלי מתחת לסיפון.
  3. בתחתית הסיפון יחכו לך שאריות שומן של סבונים, שיער, מזון וכו' שהצטברו שם עם הזמן ולכן יש לנקות אותם ולהבריג בחזרה את הסיפון. יש לשים לב שהחזרת גם את הגומיה האוטמת של הסיפון כדי לא להגיע למצב בו נוזלים מים מהכיור ויוצרים בעיה חדשה!

כמה עולה פתיחת סתימה בכיור?

 

סוג השירות

מחיר השירות

פתיחת סתימות בכיור מחיר כללי

החל מ – 350 ₪

פתיחת סתימה בשירותים

החל מ – 350 ₪

פתיחת סתימה במרזב

החל מ – 600 ₪
פתיחת סתימה באמבטיה החל מ – 350 ₪

פתיחת סתימות ביוב

החל מ – 350 ₪

פתיחת סתימה באסלה

החל מ – 350 ₪

פתיחת סתימות בצנרת

החל מ – 350 ₪

אם ניסית את כל השלבים שפירטנו מעלה אבל לא הצלחת לפתוח את הסתימה, כנראה שיש לקרוא לאינסטלטור. רוב הסתימות ייפתרו במהירות ולא יעלו לך מעבר לביקור האינסטלטור אך בהחלט נתקלנו בסתימות שלקחנו לנו יותר משעתיים. אבל בשורה התחתונה, לא משנה איזו סתימה יש לך בכיור, האינסטלטורים שלנו יגיעו עם כל הניסיון והציוד ויפתחו אותה במינימום זמן וכסף!

להזמנת מומחה לפתיחת סתימה בכיור חייגו: 050-830-3889

סתימה בכיור

Call Now Button050-830-3889 דילוג לתוכן